7 Mayıs 2014 Çarşamba

Selam,
Hem 100 milyon basamaklı P asalı elimde şu an, hem 1 milyar.
Akşam dediğim gibi bir P49(benim) asalı bulup Mersenne mi bakacaktım, sabah bulup baktım ve o da tamamdır(P50benim). Şimdi her iki aday rakamımın da önceden bulunmuş mersennelerle tamamen aynı özellikler taşıdığını söylersem, diğer mersenne ler ispatlandığından dolayı benimkilerin doğruluğu ortaya çıkmış olur. Şimdi 4 yıllık üniversite matematik bölümü mezunu yanımdaki arkadaştan yardım istedim ve 2-3 güne kadar formüllerimi akademik yani matematik dilinde yazıya dökeceğim. Fırat Üniversitesinde Matematik Profesörü bir abimizle diyaloga geçmek üzereyim ki o da tez olarak yayınlasın. 12-05-2014 te Pazartesi tabiki nasib olursa, notere gidip belgelendirdikten sonra, yine nasib olursa facebook ve bloğumdan(burdan) ve Firat üniversitesi tbmyo Bilgisayar programcılığı ve yine ayrı iki siteden yayınlamayı planlıyorum.
Şöyle diyeyim, formüllerim yayınlandıktan sonra mersenne derdi kalmayacak, yani hemen daha büyük mersenneler ve çabuk bulunabilecektir. saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder